Artikkel header bakgrunn

Ethvert konsulentselskap har sin egen tvist på sitt verdiforslag. Vi tilbyr noe mer.

Kompetanse

Våre folk - fra ende til annen

Ethvert konsulentselskap har sin egen tvist på sitt verdiforslag. Vi tilbyr noe mer.

Vi kan stolt si at vi gir deg et ekstra fortrinn i utviklingen av din nye digitale forretningsmodell, fordi vi er det eneste selskapet i vår bransje som kombinerer en bred produkt-portefølje med en ende-til-ende modell for hele leveransen. Dette gir den fleksibilitet, utviklingskapasitet og kompetansetilgang som trengs for å gi din bedrift et varig konkurransefortrinn.

Hos oss finner du konsulenter, prosjektledere, arkitekter og utviklere som brenner for å skape de beste handelsløsningene. Våre klokeste hoder finner du her.

Rådgivning
Med mer enn 20 års selskapserfaring innen digitalisering er WebOn i stand til å rådgi ethvert handelsselskap som ønsker å endre sine forretningsprosesser gjennom bruk av PIM og multikanalverktøy. Vi har over årenes løp hjulpet selskaper i ulike bransjer (som telekom, byggevare og varehandel) gjennom prosesser som har gjort at de har funnet sin unike posisjon i den digitale tidsalder. Blant våre kunder finnes de som omsetter for mer enn en halv milliard kroner gjennom sine digitale kanaler, år etter år.

Implementering

Vi hjelper våre kunder gjennom hele prosjektperioden, fra planlegging og løsningsdesign til prosjektimplementering, test og utrulling. Som kunde vil du i løpet av hele kundereisen forholde deg til en og samme prosjektleder, som koordinerer og følger opp prosjektet fra start til slutt. Vår prosjektmodell er optimalisert for å kunne levere komplekse digitaliseringsprosjekter – og vi tør påstå at ingen leverer bedre og raskere!

Drift

De fleste av våre kunder ser det som en fordel å kunne overlate driften av hele sin digitale handelsplattform til WebOn. Vi tilbyr ulike servicenivåer avhengig av behov, hvorav monitorering, vedlikehold og utvidet support kan inngå som en del av pakken. Ønsker dere å drifte løsningen selv, eller benytte annen ekstern driftspartner kan vi også undrestøtte slike scenarier.

Support
I tillegg til at våre kunder får en egen dedikert prosjektleder å forholde seg til, har alle WebOns kunder også tilgang til et supportapparat som besvarer henveldelser per e-post og telefon. Teamet håndterer hastesaker, og vil også raskt kunne eskalere saker ved behov. De av våre kunder som er avhengige av utvidet support vil også kunne få tilgang til vårt «SLA-team», som overvåker kundeløsninger 24/7.